درجهان امروز ارتباطات بین انسان ها ارزش فزاینده پیدا کرده و به جایگاه اول تبدیل شده است. دیگر حاکمیت ماشین و فن آوری به پایان رسیده است. عصر ما دیگر عصر صنعت نیست، چرا که تقریبأ همه انسان ها کم و بیش (حداقل در جوامع پیشرفته و رو به پیشرفته) به امکانات دسترسی دارند. عصر ما دیگر حتی عصر اینترنت و کامپیوتر هم نیست، چون دسترسی و برقراری ارتباط با آن ها از عمده کودکان کم سن و سال هم بر می آید.عصر ما عصر استفاده از همه ابزارها جهت برقراری ارتباط با هم نوعان خود است. این چنین است که بحث علوم ارتباط که …
CRM ابزار وفاداری مشتری - فروش مقاله های فارسی وانگلیسی و طرح های ...
saman.sellfile.ir/prod-194435-CRM+ابزار+وفاداری+مشتری.htmlCachedCRM ابزار وفاداری مشتری.تعریف و مفهوم مشتری ,اهمیت مشتری.
تولید CRM
www.artenoos.ir/fa/crmCachedCRM ابزاری است که کارکنان و مشتریان شما را برای تحقق اهداف سازمانی آماده تر می
کند و ... این ابزار با کاهش هزینه های داخلی و افزایش وفاداری مشتریان، برای سازمان و ...
ابزار انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
www.donya-e-eqtesad.com/news/804439/Cached
Similar25 مه 2014 ... این ابزار با کاهش هزینههای داخلی و افزایش وفاداری مشتریان، برای سازمان و مشتریان
اثربخشی فراوان دارد. CRM ابزاری قدرتمند است که میتواند ...
CRM ابزار وفاداری مشتری
partshot.ir/product/223108CachedCRM ابزار وفاداری مشتری. درجهان امروز ارتباطات بین انسان ها ارزش فزاینده پیدا
کرده و به جایگاه اول تبدیل شده است. دیگر حاکمیت ماشین و فن آوری به پایان رسیده ...
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
www.karasystem.co/crm-articles/218-strategies-for-loyaltyCachedکسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ ... با
بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می توانید به صورت پیوسته و منظم ...
مزایا و معایب مدیریت ارتباط با مشتری - سی آر ام لند
www.crmlands.com/.../advantages-disadvantage-customer-relationship-management.htmlCached2 مارس 2016 ... این ابزار شما را قادر می سازد ذهنیت خود را در مورد نیازهای مشتریان و الزاماتش به خوبی
... با اینحال، اولین کاربرد CRM برای وفاداری مشتریان است.
مدیریت ارتباط با مشتری تحت موبایل مقدمه - هوش افزار سناباد
www.sanabad-ai.ir/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-تحت-موبایل/Cached10 آوریل 2016 ... در حالیکه هدف از CRM بدست آوردن مشتریان وفادار می باشد، برای سازمانها استفاده از
تلفنهای همراه می تواند محبوبترین ابزار و اینترنت و وب بهترین ...
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../مدیریت_ارتباط_با_مشتری_الکترونیکCachedمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک یا e-CRM تمامی توابع و عملیاتهای CRM را
با ... دیگر ابزارهای الکترونیکی انجام میدهد. e-CRM بخوبی میتواند منابع داخلی
سازمان را با ... مشتریان وفادار نه تنها درآمد پایداری را برای شرکتها تضمین میکنند
بلکه ...
مدیریت ارتباط با مشتری CRM | کوثر
kousar.xyz/?p=31277Cached4 روز پیش ... فناوری اطلاعات ابزاری برای پیاده سازی crm است تا به وسیله آن ... نیازهای مشتریان
است اقدام نماید ممیتواند رضایت و وفاداری مشتریان را بدست آورد.
[DOC] مشاهده
www.bki.ir/Portals/0/PropertyAgent/1171/Files/928/3.docxCached
Similarدستیابی به خدمات لذت بخش و کسب شعف مشتری و وفاداری با استفاده از .... شش
سیگما را می توان یک ابزار مدیریتی نیرومند و فراگیر، جهت تغییر در ..... نظریه
رضایت مشتری تا آنجا گسترش می یابد که CRM را به مدیریت آزمودن مشتری تبدیل
می کند.