فهرست مطالب این پایان نامه که در قالب فایل pdf و در ۲۷۰ صفحه تقدیم حضورتان می گردد به شرح زیر است:
چکیده
مقدمه
فصل اول: تعریف مسئله
۱-۱- تعریف کلی مسئله
۲-۱- نیاز به مطالعه در مورد مسئله
۳-۱- اثرات مهم مطالعه بر مسئله از نظر بهبود آن
۴-۱- اهداف و فرضیات
۵-۱- دامنه اثر مسئله در جامعه علمی و اجتماع
۶-۱- محدودیتها و ساختار پایان نامه
فصل دوم: کاوش در متون (مروری بر تحقیقات انجام شده تاکنون)
۱-۲- مقدمه
۲-۲- بررسی مقالات
۱-۲-۲- فلسفه مدیریت تعمیر و نگهداری خطوط ریلی
۲-۲-۲- سیستم حمل و نقل ریلی و نگهداری آن
۳-۲-۲- بهینه کردن نگهداری خطوط ریلی در خطوط بالاستی
۴-۲-۲- بررسی ارتباط بین سازه خطوط و خرابیهای خط در خطوط بالاستی
۵-۲-۲- طراحی خطوط ریلی با سرعت بالا
۶-۲-۲- بررسی تأثیر سایگرید بر روی رشد نامنظمی در Tokaido Shinkansen
7-2-2- دستورالعمل اندرکنش غیر خطی بین ریل و چرخ با در اعمال جفت نیروی افقی و عمودی
۸-۲-۲- مطالعات ژاپنی ها بر روی زوال خطوط ریلی بالاستی
۳-۲- بررسی تزها و پروژه ها
۱-۳-۲- بررسی مبنائی رواداریهای پارامترهای هندسی خط
۲-۳-۲- بررسی روابط بین مشخصات ترافیک و خرابی روسازی راه آهن ایران
۳-۳-۲- برنامه زمانبندی و بهینه سازی تعمیر و نگهداری خطوط ریلی
۴-۳-۲- برنامه ریزی عملیات نگهداری و تعمیر خطوط ریلی با استفاده از اطلاعات ماشین اندازه گیر خط EM120
5-3-2- مشخصات فنی ماشین اندازه گیر خط
۶-۳-۲- ارتقاء عملکرد ماشینهای زیرکوب موجود در راه آهن ایران
۷-۳-۲- مدلسازی زوال خطوط ایران
۸-۳-۲- مقدمه ای بر سیستم جامع مدیریت و نگهداری خطوط راه آهن
۹-۳-۲- بررسی و ارائه الگوریتم مناسب برای مدل زوال خطوط با بالاست راه آهن ایران
۴-۲- بررسی کتابها و آیین نامه
۱-۴-۲- روشهای نگهداری خط آهن
۲-۴-۲- مقدمه ای بر مدیریت نگهداری و تعمیر خطوط راه آهن (TMM)
3-4-2- نگهداری و تعمیرات زیرسازی و روسازی خطوط ریلی
۴-۴-۲- اصول مهندسی روسازی خط آهن
۵-۴-۲- راه آهن ۱- روسازی و برقی کردن
۶-۴-۲- مهندسی راه آهن- تئوری و کاربرد
۷-۴-۲- خلاصه خطوط ریلی (شکل، پایداری راه، نگهداری و اقتصاد)
۸-۴-۲- مدیریت زمین شناسی و زیرسازی خطوط ریلی
۹-۴-۲- مهندسی راه آهن
۱۰-۴-۲- خطوط ریلی مدرن
۱۱-۴-۲- نشریه مشخصات فنی عمومی روسازی راه آهن
۱۲-۴-۲- فیش شماره ۷۱۵-۱R آیین نامه UIC
5-2- بررسی کنفرانسها
۱-۵-۲- هفتمین همایش حمل و نقل ریلی (دانشگاه صنعتی شریف، اردیبهشت ۱۳۸۳)
۱-۱-۵-۲- بهینه سازی و نگهداری خطوط ریلی
۲-۱-۵-۲- کاربرد تابع نیمه تغییر نما در تحلیل کمی خرابی خطوط راه آهن
۲-۵-۲- ششمین همایش حمل و نقل ریلی (دانشگاه امیرکبیر، ۱۳۸۳)
۱-۲-۵-۲- تحلیل گراف ماشین اندازه گیر خط
۲-۲-۵-۲- آنالیز کامپیوتری گراف اندازه گیری پارامترهای خط
۳-۵-۲- پنجمین همایش حمل و نقل ریلی (دانشگاه علموصنعت، اسفند ۱۳۷۸)
۱-۳-۵-۲- پدیده ناهمواریهای موجی شکل ریلها و تأثیرات آن در واکنش دینامیکی اجزاء خط
۴-۵-۲- چهارمین همایش حمل و نقل ریلی (آذر ۱۳۷۷)
۱-۴-۵-۲ بررسی ناهمواریهای خط و روشهای اندازهگیری آنها
۵-۵-۲- سومین همایش حمل و نقل ریلی (شهریور ۱۳۷۶)
۶-۵-۲- سومین همایش دانشجویی حمل و نقل ریلی (سال ۱۳۸۶)
۱-۶-۵-۲- بررسی مبنائی رواداری های پارامترهای هندسی دیلم
۷-۵-۲- اولین همایش دانشجویی حمل و نقل ریلی (سال ۱۳۸۰)
۱-۷-۵-۲- اندازه گیری جابجایی خط و اصلاح آن با ماشین زیرکوبی
۲-۷-۵-۲- مدلهای تحلیل خطوط راه آهن
۳-۷-۵-۲- پیش بینی عمر بالاست عاملی مؤثر در تعیین بهترین زمان به سازی و بازسازی خطوط راه آهن
۸-۵-۲- دومین سمینار بهرهوری ماشین آلات مکانیزه تعمیر و نگهداری خط، دی ۱۳۸۰
۱-۸-۵-۲- بهره برداری به مقدار وصحیح ازماشین آلات نگهداری خطوط
۲-۸-۵-۲- تاثیر مدیریت ماشین آلات در بهینه نمودن هزینه های نگهداری خط
۳-۸-۵-۲- ضرورت بازنگری در سیستمهای مدیریتی ماشین آلات مکانیزه
۹-۵-۲- ششمین همایش ارتقاء ایمنی و پیشگیری از سوانح ریلی (دی ۱۳۸۳)
۱-۹-۵-۲- بررسی میزان کارایی تعمیرات مکانیزه بر بهبود پارامترهای هندسی خط و افزایش ایمنی
۲-۹-۵-۲- سیستم بازرسی روزانه خط
۶-۲- سؤالات مطرح شده و یافته ها تاکنون
۱-۶-۲- بارهای دینامیکی اضافی
۲-۶-۲- مقدار حداکثر تنش ایجاد شده در ریل
۳-۶-۲- مدلهای نشست خط
۴-۶-۲- مدلهای بررسی اندرکنش خط – وسیله نقلیه
۵-۶-۲- مطالعات انجام گرفته توسط Esveld
6-6-2- مطالعات انجام گرفته در مورد کاریوگیشن
۷-۶-۲- نشست خط
۸-۶-۲- هندسه خط
۹-۶-۲- استانداردهای کیفیت خط
۱۰-۶-۲- کیفیت ذاتی خط
۱۱-۶-۲- شکل ذاتی خط
۱۲-۶-۲- بالا بردن کیفیت ذاتی خط
۱۳-۶-۲- مزایای خط با کیفیت ذاتی بالا
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳- روش بکار گرفته شده و دلایل آن
۲-۳- دستورالعملهای جمع آوری اطلاعات و روشهای بکار گرفته شده
۱-۲-۳- سطوح مدیریت شبکه و پروژه در ایران
۲-۲-۳- وضعیت جمع آوری اطلاعات در ایران
۳-۳- تعاریف، اختصارات و نشانه های ریاضی
۴-۳- برنامه کامپیوتری استفاده شده
۵-۳- ارائه مباحث ضروری علمی
۱-۵-۳- بررسی شبکه خطوط ریلی ایران
۲-۵-۳- تاریخچه راه آهن در ایران
۳-۵-۳- وضعیت موجود راه آهن ایران
۴-۵-۳- وضعیت حمل و نقل بار و مسافر در شبکه خطوط
۵-۵-۳- تعمیر و نگهداری خطوط ریلی ایران
۶-۵-۳- سطوح مدیریت شبکه و پروژه در ایران
۷-۵-۳- عوامل و مراحل مورد نیاز در ساخت مدل زوال خط
۸-۵-۳- شیوه های ارزیابی خط (توصیف و ثبت خرابی ها)
۹-۵-۳- اندازه گیری ناهمواریهای خط
۱۰-۵-۳- مشخصات هندسی خط
۱۱-۵-۳- مصالح بالاست
۱۲-۵-۳- ساخت و اجرای خطوط بالاستی
۱۳-۵-۳- تعمیر و نگهداری خط
۱۴-۵-۳- خرابی های خط
فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات
۱-۴- مقدمه
۲-۴- موضوعات مورد نظر
۱-۲-۴- بررسی عوامل مؤثر در لزوم انجام عملیات زیرکوبی
۲-۲-۴- عوامل مؤثر در اضافه نیروهای دینامیکی
۳-۴- اطلاعات لازم برای هر سؤال از سؤالات موضوع تحقیق
۱-۳-۴- عوامل مؤثر در اضافه نیروهای دینامیکی
۲-۳-۴- تحلیل دینامیکی سیستم وسیله نقلیه و سطح ناهموار خط
۳-۳-۴- بررسی تأثیر اضافه نیروهای دینامیکی بر اجزاء مختلف خط
۴-۴- مشکلات در جمع آوری اطلاعات
فصل پنجم: تحلیل اطلاعات و ارائه نتایج
۱-۵- تحلیل اطلاعات
۱-۱-۵- تحلیل دینامیکی سیستم وسیله نقلیه و سطح ناهموار خط
۲-۱-۵- بررسی تأثیر اضافه نیروهای دینامیکی بر اجزاء مختلف خط
۳-۱-۵- بررسی اثر ترکیبات مختلف ریل، تراورس و بالاست در نشست مجاز خط
۴-۱-۵- بررسی عوامل مؤثر در لزوم انجام عملیات زیرکوبی
۵-۱-۵- تعیین حداکثر نیروی دینامیکی مجاز
۲-۵- نتیجه گیری در مورد هریک از سؤالات یا فرضیات تحقیق
۳-۵- نتیجه گیری در مورد شکل تحقیق
۴-۵- کاربردهای عملی و تئوری
۵-۵- پیشنهادهای تحقیقاتی برای آینده
پیوستها
منابع و مراجع فارسی
منابع و مراجع لاتین
چکیده انگلیسی
* برای دریافت چکیده و مقدمه پایان نامه (با حجم بسیار کم) اینجا کلیک کنید
امیدوارم این پایان نامه برای شما سودمند باشد و بهره کافی را از مطالب آن ببرید. خرید و دانلود محصول
۱۳۹۵/۰۱/۱۷
مطلب دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد عمران زمان مناسب عملیات زیرکوبی روسازی راه آهن در کشور سایت فایلگاه
دانلود فایل,مقاله,تحقیق,پروژه,پاورپوینت,برنامه,آموزش,جزوه,کتاب و...