فهرست مطالب این پایان نامه که در قالب فایل pdf و در ۳۲۵ صفحه تقدیم حضورتان می گردد به شرح زیر است:
چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات
۱-۱- تعریف مسأله
۲-۱- هدف تحقیق
۳-۱- فرضیات تحقیق
۴-۱- روش تحقیق
۵-۱- داده ها و اطلاعات مورد نیاز
۶-۱- مشکلات فنی و اقتصادی
۷-۱- ساختار پایان نامه
فصل دوم: کاوش در متون
۱-۲- مقدمه
۲-۲- انتخاب روش مراقبتی
۱-۲-۲- روشهایی برای گزینش شیوه های مراقبتی
۱-۱-۲-۲- روشهای زمان بندی شده و متناسب با شرایط روسازی
۲-۱-۲-۲- زمانبندی شده
۳-۱-۲-۲- روشهای متناسب با وضعیت و شرایط روسازی
۴-۱-۲-۲- روشهای موجود برای انتخاب شیوه مراقبتی
۲-۲-۲- اصول کلی ارزیابی خرابی
۱-۲-۲-۲- روشهای ارزیابی خرابی ها
۲-۲-۲-۲- قوانین (روشهای) اولویتی
۳-۲-۲-۲- قطعه بندی راه
۳-۲-۲- روشهای مبتنی بر شاخصهای وضعیت
۴-۲-۲- روشهای مبتنی بر قوانین پیچیده و چند بخشی
۱-۴-۲-۲- روشهای غیرشفاف
۲-۴-۲-۲- روشهای ویژه و تخصصی
۵-۲-۲- روشهای بهینه سازی
۶-۲-۲- نتیجه گیری از بحث در مورد روشهای واکنشی نسبت به شرایط
۳-۲- شیوه های پیش بینی روند اضمحلال روسازی های راه
۱-۳-۲- روشهای احتمالات
۲-۳-۲- روشهای جبری بکار رفته در مدلهای تحلیلی (مکانیستیک)
۳-۳-۲- روشهای جبری با استفاده از مدلهای رگرسیون
۴-۳-۲- روشهای جبری با استفاده از مدلهای تحلیلی- تجربی
۴-۲- پیشینه مطالعات اولویت بندی
۱-۴-۲- نسلهای مربوط به سیستمهای پشتیبان- تصمیم گیری
۲-۴-۲- مدلهای تجربی و کاربر
۳-۴-۲- روشهای اولویت بندی نسل اول
۴-۴-۲- روشهای اولویت بندی نسل دوم
۵-۴-۲- روشهای اولویت بندی نسل سوم
۶-۴-۲- تابع هدف
۵-۲- اصول بهسازی و روکش آسفالتی از دیدگاه آئین نامه روسازی راههای ایران
۱-۵-۲- تعریف فعالیت های بهسازی و روکش آسفالتی
۲-۵-۲- انواع عملیات بهسازی
۳-۵-۲- بررسی وضعیت روسازی راه
۶-۲- روش فعلی وزارت راه و ترابری در زمان بندی اجرای روکش راهها
۷-۲- حداقل سطح بهره برداری مطلوب راههای ایران بر پایه دیدگاه کارشناسان راه
فصل سوم: معرفی شیوه های نوین ارزیابی روسازی راهها، روند مدلسازی اضمحلال روسازی های آسفالتی و جایگاه عملیات روکش در نرم افزار HDM-4
1-3- مقدمه
۲-۳- فاز اول: ارزیابی شرایط موجود روسازی با استفاده از ادوات پیشرفته ارزیابی وضعیت بهره برداری و ارزیابی سازه ای روسازی راه
۱-۲-۳- مفاهیم اولیه بحث نیمرخ یابی سطح راه
۱-۱-۲-۳- نیمرخ چیست؟
۲-۱-۲-۳- نیمرخ یاب چیست؟
۳-۱-۲-۳- نیمرخ یاب اینرسی (طرح GM)
4-1-2-3- ناهمواری راه چیست؟
۵-۱-۲-۳- شاخص ناهمواری بین المللی (IRI) چیست؟
۶-۱-۲-۳- خصوصیات مربوط به آنالیزهای IRI
7-1-2-3- شیوه محاسبه شاخص ناهمواری بین المللی (IRI)
2-2-3- تجهیزات نیمرخ یاب سطح راه (RSP)
1-2-2-3- اجزای سخت افزاری دستگاه نیمرخ یاب RSP
2-2-2-3- شاخص های قابل اندازه گیری توسط دستگاه RSP
3-2-3- تجهیزات افت و خیز سنج ضربه ای (FWD)
1-3-2-3- معرفی تجهیزات افت و خیز سنج ضربه ای
۲-۳-۲-۳- اجزای سخت افزاری دستگاه FWD
3-3-2-3- روند برداشت داده های میدانی توسط FWD
4-3-2-3- کاربرد دستگاه FWD در روسازی های آسفالتی
۳-۳- فاز دوم: مفاهیم مدلسازی در نرم افزار HDM-4 و بررسی روند اضمحلال روسازی های آسفالتی
۱-۳-۳- دسته بندی و معرفی انواع مدل ها
۲-۳-۳- متغیرهای کلیدی تأثیرگذار بر روند اضمحلال
۱-۲-۳-۳- شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی
۲-۲-۳-۳- ترافیک
۲-۲-۳-۳-الف- بار محوری
۲-۲-۳-۳-ب- محورهای وسایط نقلیه
۲-۲-۳-۳-ج- ضریب بار هم ارز استاندارد
۲-۲-۳-۳-د- بار تجمعی ترافیک
۳-۲-۳-۳- مقاومت سازه ای روسازی
۳-۲-۳-۳-الف- عده سازه ای تنظیم شده
۳-۲-۳-۳-ب- گزینه های موجود برای کاربر جهت معرفی شرایط سازه ای روسازی
۴-۲-۳-۳- تاریخچه روسازی
۴-۲-۳-۳-الف- کیفیت شرایط ساخت
۴-۲-۳-۳-ب- سن روسازی
۵-۲-۳-۳- مشخصات مصالح روسازی
۶-۲-۳-۳- طبقه بندی هندسه راه
۳-۳-۳- خرابی های مطرح در روسازی آسفالتی
۱-۳-۳-۳- مدلسازی ترک خوردگی
۱-۳-۳-۳-الف- ترک خوردگی سازه ای
۱-۳-۳-۳-ب- ترک خوردگی حرارتی عرضی
۱-۳-۳-۳-ج- کل مساحت ترک خوردگی
۱-۳-۳-۳-د- مساحت ترک خوردگی شاخص دار
۲-۳-۳-۳- مدلسازی چاله
۳-۳-۳-۳- مدلسازی عمق شیارشدگی
۴-۳-۳-۳- مدلسازی ناهمواری
۴-۳-۳-۳-الف- جزء سازه ای
۴-۳-۳-۳-ب- جزء ترک خوردگی
۴-۳-۳-۳-ج- جزء شیارشدگی
۴-۳-۳-۳-د- جزء چاله
۴-۳-۳-۳-ه- جزء شرایط محیطی
۴-۳-۳-۳-و- کل تغییرات در میزان ناهمواری
۴-۳- فاز سوم: بررسی جایگاه گزینه عملیات روکش در نرم افزار HDM-4
1-4-3- مفاهیم استانداردهای نگهداری
۲-۴-۳- طبقه بندی کارهای اجرایی در سطح راه
۳-۴-۳- طبقه بندی عملیات تعمیر و نگهداری
۱-۳-۴-۳- نگهداری دوره ای
۴-۴-۳- متدولوژی کلی اعمال عملیاتهای روکش
۵-۴-۳- نحوه محاسبه مقادیر و هزینه های اجرای عملیات روکش
۶-۴-۳- تأثیرات اجرای عملیات روکش بر روی پارامترهای روسازی های آسفالتی
۱-۶-۴-۳- نوع روسازی
۲-۶-۴-۳- ضخامت رویه
۳-۶-۴-۳- مقاومت سازه ای روسازی
۴-۶-۴-۳- شاخص های معایب ساخت
۵-۶-۴-۳- خرابی های سطحی روسازی
۶-۶-۴-۳- شیارشدگی
۷-۶-۴-۳- عمق بافت درشت و مقاومت در برابر لغزندگی
۸-۶-۴-۳- ترک خوردگی پیشین
۹-۶-۴-۳- سن روسازی
۱۰-۶-۴-۳- میزان ناهمواری
۷-۴-۳- مدل کاهش میزان ناهمواری پس از اجرای عملیات روکش
۱-۷-۴-۳- اعمال تصحیحاتی بر روی مدل عملیات روکش
۲-۷-۴-۳- مدل تأثیر عملیات روکش (اصلاح شده)
۵-۳- فاز چهارم: تعیین سطوح رسیدگی برای عملیات روکش
فصل چهارم:
۱-۴- مقدمه
۲-۴- تاریخچه
۱-۲-۴- آنالیز اقتصادی
۲-۲-۴- بهینه سازی
۳-۲-۴- طبقه بندی منافع و هزینه ها
۳-۴- منافع و هزینه های مطرح در نرم افزار HDM-4
1-3-4- خلاصه ای از منافع و هزینه ها
۲-۳-۴- هزینه های تحمیل شده به ادارات راه
۳-۳-۴- هزینه های کاربر راه
۴-۳-۴- تأثیرات زیست محیطی
۵-۳-۴- منافع و هزینه های دیگر
۶-۳-۴- هزینه های واحد
۴-۴- رئوس متدولوژی آنالیز اقتصادی
۱-۴-۴- بخش پایه ای آنالیز
۲-۴-۴- آنالیز چرخه عمر
۳-۴-۴- مدلها
۵-۴- آنالیز اقتصادی
۱-۵-۴- مقایسه گزینه های سرمایه گذاری
۲-۵-۴- تعیین منافع و هزینه ها
۱-۲-۵-۴- هزینه های مؤسسات راه
۲-۲-۵-۴- صرفه جویی در هزینه های کاربر راه
۳-۲-۵-۴- هزینه ها و منافع دیگر
۴-۲-۵-۴- منافع اقتصادی خالص سالیانه
۶-۴- معیارهای تصمیم گیری اقتصادی
۱-۶-۴- شاخص های تعیین شده
۲-۶-۴- ارزش خالص کنونی
۳-۶-۴- نرخ بازگشت درونی
۴-۶-۴- نسبت منفعت به هزینه
۵-۶-۴- منافع سال نخست
۷-۴- بهینه سازی در سطح شبکه
۱-۷-۴- محاسبه کلی
۲-۷-۴- رتبه بندی منفعت/ هزینه افزایشی
۸-۴- بهینه یابی در سطح پروژه
فصل پنجم: تعیین زمانبندی بهینه عملیات روکش بزرگراه شهید بابایی در دوره چرخه عمر آن (مطالعه موردی)
۱-۵- مقدمه
۲-۵- بررسی تاریخچه ساخت بزرگراه شهید بابایی
۱-۲-۵- موقعیت جغرافیایی بزرگراه شهید بابایی
۲-۲-۵- تاریخچه عملیات ساخت و بهره برداری
۳-۲-۵- ضخامت لایه های روسازی اجرا شده در زمان ساخت
۴-۲-۵- مشخصات فیزیکی بزرگراه شهید بابایی
۳-۵- تاریخچه عملیات نگهداری بزرگراه شهید بابایی
۴-۵- بررسی نتایج ارزیابی سازه ای بزرگراه شهید بابایی
۵-۵- نتایج ارزیابی شاخصهای بهره برداری بزرگراه شهید بابایی
۶-۵- ارزیابی شرایط آب و هوایی بزرگراه شهید بابایی
۷-۵- ارزیابی نتایج آمار ترافیکی بزرگراه شهید بابایی
۸-۵- قطعه بندی مسیر رفت بزرگراه شهید بابایی
۹-۵- مشخصات شناسه قطعات، مشخصات سازه ای روسازی، مشخصات تاریخچه نگهداری، مشخصات هندسه مسیر و مشخصات شاخصهای بهره برداری قطعات مسیر رفت بزرگراه شهید بابایی
۱۰-۵- معرفی سطوح رسیدگی برای گزینه پایه ای (حداقل عملیات نگهداری) و گزینه های عملیات روکش
۱۱-۵- هزینه های تحمیل شده به شهرداری تهران به عنوان متولی نگهداری بزرگراه شهید بابایی
۱-۱۱-۵- معرفی عملیات های روکش اعمال شده در این آنالیز و محاسبه هزینه های اجرای عملیاتهای روکشی با مشخصات و ضخامت های مختلف بر اساس فهرست بهای سال ۱۳۸۳
۲-۱۱-۵- هزینه اجرای عملیات لکه گیری (حداقل عملیات نگهداری)
۱۲-۵- معرفی هزینه های کاربران راه بزرگراه شهید بابایی
۱-۱۲-۵- مشخصات ناوگان حمل و نقل بزرگراه شهید بابایی
۱-۱-۱۲-۵- نحوه محاسبه ارزش زمان کاری زمان کاری و غیرکاری مسافران
۱۳-۵- آنالیز نتایج خروجی و تصمیم گیری در مورد انتخاب عملیات های روکش کاندید شده (بر اساس شاخصهای فنی و شاخصهای اقتصادی)
۱۴-۵- نتایج زمانبندی بهینه اجرای روکش در قطعات مسیر رفت بزرگراه شهید بابایی
فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۱-۶- نتایج
۲-۶- پیشنهادات
پیوست ۱: میانگین میزان ناهمواری بین المللی برای هر یک از قطعات مسیر رفت بزرگراه شهید بابایی
پیوست ۲: نتایج نهایی پیش بینی شرایط روسازی، برای عملیاتهای روکش کاندید شده از لحاظ فنی برای هر یک از قطعات مسیر رفت بزرگراه شهید بابایی
پیوست ۳: نتایج شاخصهای اقتصادی محاسبه شده توسط نرم افزار HDM-4 برای هر یک از عملیاتهای روکش
پیوست ۴: نتایج زمانبندی اجرای عملیاتهای روکش
منابع و مؤاخذ:
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
چکیده انگلیسی
* برای دریافت چکیده و مقدمه پایان نامه (با حجم بسیار کم) اینجا کلیک کنید
امیدوارم این پایان نامه برای شما سودمند باشد و بهره کافی را از مطالب آن ببرید. خرید و دانلود محصول
۱۳۹۵/۰۱/۱۷
مطلب دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد عمران تعیین زمان بهینه جهت اجرای روکش راهها سایت فایلگاه
دانلود فایل,مقاله,تحقیق,پروژه,پاورپوینت,برنامه,آموزش,جزوه,کتاب و...