درجهان امروز ارتباطات بین انسان ها ارزش فزاینده پیدا کرده و به جایگاه اول تبدیل شده است. دیگر حاکمیت ماشین و فن آوری به پایان رسیده است. عصر ما دیگر عصر صنعت نیست، چرا که تقریبأ همه انسان ها کم و بیش (حداقل در جوامع پیشرفته و رو به پیشرفته) به امکانات دسترسی دارند. عصر ما دیگر حتی عصر اینترنت و کامپیوتر هم نیست، چون دسترسی و برقراری ارتباط با آن ها از عمده کودکان کم سن و سال هم بر می آید.عصر ما عصر استفاده از همه ابزارها جهت برقراری ارتباط با هم نوعان خود است. این چنین است که بحث علوم ارتباط که …
CRM ابزار وفاداری مشتری - اینجا یاب
injayab.blogsky.com/1395/04/19/post-5709/Cached9 جولای 2016 ... CRM ابزار وفاداری مشتری - اینجا یاب - در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید! - اینجا
یاب.
CRM ابزار وفاداری مشتری - فروش مقاله های فارسی وانگلیسی و طرح های ...
saman.sellfile.ir/prod-194435-CRM+ابزار+وفاداری+مشتری.htmlCachedCRM ابزار وفاداری مشتری.تعریف و مفهوم مشتری ,اهمیت مشتری.
ابزار انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
donya-e-eqtesad.com/news/804439CachedCRM ابزاری است که کارکنان و مشتریان شما را برای تحقق اهداف سازمانی آمادهتر
میکند و ... این ابزار با کاهش هزینههای داخلی و افزایش وفاداری مشتریان، برای سازمان و
...
تولید CRM - طراحی وب سایت
www.artenoos.ir/fa/crmCachedCRM ابزاری است که کارکنان و مشتریان شما را برای تحقق اهداف سازمانی آماده تر می
کند و ... این ابزار با کاهش هزینه های داخلی و افزایش وفاداری مشتریان، برای سازمان و ...
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
www.karasystem.co/crm-articles/218-strategies-for-loyaltyCachedکسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ ... با
بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می توانید به صورت پیوسته و منظم ...
ابزار انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) - شارا - شبکه ...
www.shara.ir/.../ابزار-انتخاب-سیستم-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-CRM-Cached25 مه 2014 ... CRM ابزاری است که کارکنان و مشتریان شما را برای تحقق اهداف سازمانی ... این ابزار
با کاهش هزینههای داخلی و افزایش وفاداری مشتریان، برای سازمان و ...
مدیریت ارتباط با مشتری تحت موبایل مقدمه - هوش افزار سناباد
www.sanabad-ai.ir/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-تحت-موبایل/Cached10 آوریل 2016 ... در حالیکه هدف از CRM بدست آوردن مشتریان وفادار می باشد، برای سازمانها استفاده از
تلفنهای همراه می تواند محبوبترین ابزار و اینترنت و وب بهترین ...
مزایا و معایب مدیریت ارتباط با مشتری - سی آر ام لند
www.crmlands.com/.../advantages-disadvantage-customer-relationship-management.htmlCached2 مارس 2016 ... این ابزار شما را قادر می سازد ذهنیت خود را در مورد نیازهای مشتریان و الزاماتش به خوبی
... با اینحال، اولین کاربرد CRM برای وفاداری مشتریان است.
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../مدیریت_ارتباط_با_مشتری_الکترونیکCachedمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک یا e-CRM تمامی توابع و عملیاتهای CRM را
با ... دیگر ابزارهای الکترونیکی انجام میدهد. e-CRM بخوبی میتواند منابع داخلی
سازمان را با ... مشتریان وفادار نه تنها درآمد پایداری را برای شرکتها تضمین میکنند
بلکه ...
[DOC] مشاهده
www.bki.ir/Portals/0/PropertyAgent/1171/Files/928/3.docxCached
Similarدستیابی به خدمات لذت بخش و کسب شعف مشتری و وفاداری با استفاده از .... شش
سیگما را می توان یک ابزار مدیریتی نیرومند و فراگیر، جهت تغییر در ..... نظریه
رضایت مشتری تا آنجا گسترش می یابد که CRM را به مدیریت آزمودن مشتری تبدیل
می کند.