اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

  تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) 164 صفحه چکیده: در سال‌های اخیر نگرانی‌های فزاینده‌ای نسبت به محیط زیست در بین صاحب نظران همه حوزه‌های علمی پدیدار شده که پژوهشگران و متخصصان بازاریابی نیز از این دغدغه فارغ نبوده اند، به گونه‌ای که به پیدایش مفهوم جدیدی از بازاریابی با عنوان «بازاریابی سبز» منجر شده است. پژوهش‌های زیادی به منظور بررسی مزایای این پدیده نوین بازاریابی و عناصر آمیخته آن بر کسب و کار انجام شده است. پژوهش حاضر با هدف بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به آمیخته بازاریابی سبز و تأثیر آن بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح صورت گرفته است. بر این اساس، نمونه‌ای مشتمل بر 390 نفر از مصرف کنندگان محصولات و کارشناسان شرکت لبنی مذکور به ...



لینک منبع :پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

مقاله تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان ... www.civilica.com/Paper-GETOROUD01-GETOROUD01_077=تاثیر-آمیخته-بازاریابی-سبز-بر-قصد-خرید-مصرف-کنندگان-مطالعه-مورد...‎Cached Similarمقاله تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شرکت لبنی صالح در شهرستان بابل), در کنفرانس بین المللی ... بازاریابی سبز و تأثیر آن بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح صورت گرفته است. [PDF] تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف ... - سیویلیکا www.civilica.com/PdfExport-GETOROUD01_077=تاثیر-آمیخته-بازاریابی-سبز-بر-قصد-خرید-مصرف-کنندگان-مطالعه-موردی-شرکت-لبنی-صالح-د... ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺁﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺳﺒﺰ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮﺭﺩﯼ: ﺷﺮﮐﺖ ﻟﺒﻨﯽ ﺻﺎﻟﺢ ﺩﺭ. ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺑﻞ). ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ... ﺳﻴﺪﻩ ﺳﺮﻭﻧﺎﺯ ﺳﻠﻴﻠﻲ - ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻱ ﺩﻛﺘﺮﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺸﺘﻲ. ﻣﻬﺪﻱ ﻓﻼﺡ - ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺍﺭﺷﺪ ... ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑﺮ ۳۹۰ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻣﺼﺮﻑ. ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﺷﺮﮐﺖ ﻟﺒﻨﯽ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﺑﻪ ﺷﯿﻮﻩ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﻃﺒﻘﻪ ﺍﯼ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺣﺠﻢ ﻫﺮ. ﻃﺒﻘﻪ، ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ۴ ﮔﺎﻧﻪ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺑﻞ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺷﺪﻧﺪ. تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه ... pad.um.ac.ir/file/view/4463229‎Cached Similarتاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شرکت لبنی صالح در شهرستان بابل) ... کنندگان نسبت به آمیخته بازاریابی سبز و تأثیر آن بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح صورت گرفته است. پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان ... edu-hesabi.ir/محصول-1906-پروژه-تاثیر-آمیخته-بازاریابی-س/‎Cached21 جولای 2016 ... تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل). تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه ... igi.sellfile.ir/prod-520082-تاثیر+آمیخته+بازاریابی+سبز+بر+قصد+خرید+مصرف+کنندگان+مطالعه+موردی+مصرف+کنندگان+محصولات+لبنی...‎Cachedتاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل). 164 صفحه. چکیده: در سال‌های ... تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه ... ganj.irandoc.ac.ir/articles/719505‎Cachedتاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شرکت لبنی صالح در شهرستان بابل) ... کنندگان نسبت به آمیخته بازاریابی سبز و تأثیر آن بر قصد خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح صورت گرفته است. پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان - 1 pooyafile.blogsky.com/1395/05/12/post-10168/‎Cached2 آگوست 2016 ... تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) 164 صفحه ... پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان ... doc4u.blogsky.com/1395/04/31/post-518/‎Cached21 جولای 2016 ... پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) ... دانلود از اسپید فایل - پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد ... speadfile.ir/1395/05/22/دانلود-از-اسپید-فایل-پروژه-تاثیر-آمیخ/‎Cached5 روز پیش ... پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل). پروژه: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان ... doc4u.ir/1395/04/31/post-518/‎Cached21 جولای 2016 ... تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) 164 صفحه ...