حاوی فایل ورد، پاورپوینت و متن اصلی مقاله با عنوان: Analyzing Customer Segmentation Based on Customer Value Components (Case Study: A Private Bank) 2011، چکیده: در سالهای اخیر مطالعه بر روی بخشبندی مشتریان و طرح طبقه بندی مشتریان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر این اساس، در این تحقیق تلاش ...
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری
fiload.ir/.../تجزیه-و-تحلیل-بخش-بندی-مشتریان-براساس-معیارهای-ارزش-مشتری/384 - Cached
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری. حاوی فایل ورد،
پاورپوینت و متن اصلی مقاله با عنوان: Analyzing Customer Segmentation Based ...
[PDF] ) ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﻣﺸﺘﺮی ( CLV ﺑﻨﺪی و ﻣ
mri.modares.ac.ir/article_12767_eb9bf6821bae6df5e20c916b52c74e6f.pdf - Cached
E-mail: ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﻣﺸﺘﺮی (. CLV. ) ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر. ﺑﺨﺶ. ﺑﻨﺪی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﻮدآوری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
..... وﺟﻮد آوردن ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎی ﺳﻨﺠﺶ ﺑﺮای ﺗﺠﺰﯾـﻪ. و ﺗﺤﻠﯿﻞ ..... ﺑﺮاﺳﺎس ﺟﺪول زﯾﺮ ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه اﺳﺖ. ﺟﺪول. 4.
[PDF] ﺑﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاﺳﺎس ﺑﺮای ﺑﺨﺶ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل LRFM ارزش ﭼﺮﺧ
www.ensani.ir/storage/Files/20150908163241-9473-146.pdf - Cached
8 سپتامبر 2015 ... اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل. LRFM. ﺑﺮای ﺑﺨﺶ. ﺑﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاﺳﺎس. ارزش ﭼﺮﺧﻪ ﻋﻤﺮ آﻧﻬﺎ. ﺳﯿﺪه ﻧﯿﺮه. ﻣﺼﻠﺤﯽ.. دﮐﺘﺮ
... ﻣﺸﺘﺮی و. وزن. دﻫﯽ آﻧﻬﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از. ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽ ﮔﺮوﻫﯽ، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﻠﯿﻞ. ﺗﺸﺨﯿﺼﯽ در ....
ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ از ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ داده .... ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺟﻬﺖ.
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری - تبیان
apadanain.tebyan.net/viewPost.aspx?PostID=612769 - Cached
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری ... 2011، چکیده:
در سالهای اخیر مطالعه بر روی بخشبندی مشتریان و طرح طبقه بندی مشتریان بسیار ...
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری ...
www.goodfile.blogsky.com/1395/06/21/post-33793/ - Cached
11 سپتامبر 2016 ... تجزیه+و+تحلیل+بخش+بندی+مشتریان+براساس+معیارهای+ارزش+مشتری Cached2
سپتامبر 2016 ... تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس ...
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری ...
apads.ir/تجزیه-و-تحلیل-بخش-بندی-مشتریان-براساس-م/ - Cached
10 سپتامبر 2016 ... تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری ... مطالعه بر روی
بخشبندی مشتریان و طرح طبقه بندی مشتریان بسیار مورد توجه ...
بخش بندی مشتریان - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?q=بخش+بندی+مشتریان&topic_2... - Cached - Similar
بر خلاف گذشته که در بخشبندی مشتریان معیارهای دموگرافیک و معیارهای رفتاری و ...
بخش بندی مشتریان بر اساس تجزیه و تحلیل ارزش بلند مدت مشتری clv ...
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری -5145
kingdom.dl19.ir/.../تجزیه-و-تحلیل-بخش-بندی-مشتریان-براساس-م.html
10 آگوست 2015 ... دسته: دانشگاهی – سایر موارد فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: docx, pptx ,
pdf تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 1292 کیلوبایت حاوی فایل ورد و ...
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری - 0ll0
www.0ll0.ir/product.../تجزیه-و-تحلیل-بخش-بندی-مشتریان-براساس-م
24 نوامبر 2015 ... بر این اساس، در این تحقیق تلاش شده تا یک متدولوژی برای بخشبندی مشتریان یک
بانک خصوصی در ایران بر اساس پارامترهای ایجاد ارزش که از دادههای ...
[PDF] ﺎن ﺑﺮ اﺳﺎس ارزش دوره ﻋﻤﺮ آﻧﻬﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻳ ﻣﺸﺘﺮ ی ﺑﻨﺪ ﺑ
jmr.usb.ac.ir/pdf_662_2080437ceb1a1a8674423532e263e01a.html - Cached
ﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی، ﺑﺨﺶ ﺑﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، ارزش دوره ﻋﻤﺮ ﻣﺸﺘﺮی، ﻣﺪل .آر. اف. ام. (. RFM. ) ... ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ
ﺑﺨﺶ. ﺑﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﻪ ﮔﺮوﻫﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﻌﻴﺎرﻫﺎﻳﻲ. ﺧﺎص، ﺑﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و ﺗﺤﻠﻴﻞ وﻳﮋﮔﻲ. ﻫﺎی رﻓﺘﺎری
آﻧﻬﺎ ...... Applying RFM model and K-means method in customer value analysis.