اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید

مقاله به زبان انگلیسی 9 صفحه و ترجمه آن 16 صفحه می باشد . فرمت فایل ها به صورت word و هم pdf . خلاصه ای از ترجمه : هدف این پژوهش کمک به ادبیات در تبلیغات و رفتار مصرف کنندگان توسط گسترش وساطت دوگانه جهت پاسخ های موثر آگهی و رقابت است . نه تنها تایید نتایج دوگانه مدل که علاوه بر اثر مستقیم، شناخت آگهی ، تاثیر غیر مستقیم برنفوذ در نگرش نام تجاری از طریق شناخت برند دارد . با این حال، سطح بالاتری از پاسخ های موثر به آگهی های رقی ...



لینک منبع :اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید

اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار ... nar.sellfile.ir/prod-166125-اثرات+تبلیغات+چندگانه+و+نام+های+تجاری+بر+نگرش+مصرف+کننده+و+رفتار+خرید.html‎Cachedاثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید ... ادبیات در تبلیغات و رفتار مصرف کنندگان توسط گسترش وساطت دوگانه جهت پاسخ های ... اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار ... majlesdaneshamozi.ir/product/192890‎Cachedاثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید. این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بعد اقتصادی با اشاره به اثرات برجام، بر لزوم ... اثرات تبلیغات و نامهای تجاری چندگانه در افکار مصرف کننده و رفتار ... isihome.ir/51-اثرات-تبلیغات-و-نامهای-تجاری-چندگانه-در-افکار-مصرف-کننده-و-رفتار-خرید-.html‎Cachedاثرات تبلیغات و نامهای تجاری چندگانه در افکار مصرف کننده و رفتار خرید. مقالات ISI رفتار مصرف کننده : 87 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/74‎Cached Similarرفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند: تصمیم نهایی مصرف کننده با ... ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد ... تاثیر کشور مبداء و برند (نام تجاری) بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس ... تبلیغات ایجاد کنجکاوی و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده ورزشی. [PDF] 329 K - دانشگاه تهران https://jibm.ut.ac.ir/pdf_28567_72c24446c7e1e2715a85d8704f0f86ef.html‎Cached Similarﺧﺎص، ﺑﻴﻦ ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن و ارﺗﺒﺎط آن ﺑﺎ وﻓﺎداری و رﻓﺘﺎر ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺳﻨﺠﻴﺪه ﺷـﺪه اﺳـﺖ . در اﻳﻦ ..... ﻧﮕﺮش. ﻫﺎی ﻓﺮدی ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐـﺎت ﺑـﺮ ارزش ﻣـﺎرک ﺗﺠـﺎری اﺛـﺮ ﻣـﻲ. ﮔـﺬارد. ].21[. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻳﺎﻓﺘﻪ. ﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺸﻲ .... رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻧﺎم ﺗﺠﺎری، ﺑﻪ اﻓﺰاﻳﺶ وﻓﺎداری ﻧﮕﺮﺷﻲ ﻣﺸﺘﺮی ﻣﻨﺠﺮ ﻣﻲ. ﺷﻮد . از ﻃﺮف دﻳﮕﺮ،. اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار ... www.charrahi.ir/p-اثرات-تبلیغات-چندگانه-نام-های-تجاری-بر اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خریدار. اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید. مقاله نام و نشان تجاری - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر www.parsmodir.com/db/marketing/brand1.php‎Cachedنام و نشان تجاری به مصرف کننده کمک می کند محصولاتی را که مفید ... از نظر سرزندگی:1 در چشم مشتری با دیگر نام های تجاری متفاوت باشد.2)آن تفاوت با ..... علامت می دهد که بررسی شود چرا تبلیغ در حال دستیابی به بخشی از تأثیرات مورد نظر خود نیست. .... بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول و همچنین رفتار خرید در آنها می باشد. [PDF] ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در رﻓﺘﺎر ﺧﺮﻳﺪاران ﺧﻮدروی ﺳﻮاری ﻫﺎی اﺳﺘﺮاﺗﮋی ای jomm.srbiau.ac.ir/article_2207_875f49e2dea07dcdc5a63dfadbc4ef47.pdf‎Cachedای ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻜﻲ. ازاﺳﺘﺮاﺗﮋی. ﻫﺎی ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در رﻓﺘﺎر ﺧﺮﻳﺪاران ﺧﻮدروی ﺳﻮاری. 105. ﻣﻘﺪﻣﻪ. ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت. 1. در ... ﻫﺎی. ﻣﻬﻢ. در. رﺳﺎﻧﻪ. ﺎﻫ. ی. دﻳﺪاری،. ﺷﻨﻴﺪاری. و. ﻧﻮﺷﺘﺎری. اﺳﺖ. ﻛﻪ. ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎی. ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ. ای. را. اﻳﻔﺎ. ﻣﻲ. ﻛﻨﺪ؛. اﻳﻦ ... ﺷﻮﻧﺪ و ﭼ. ﻪ ﻧﻮع ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ در ﺗﺼﻤﻴﻤﺎت ﺧﺮﻳﺪ. ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪه دﺧﺎﻟﺖ دارد . از آن. ﺟﺎ ﻛﻪ در ﭼﻨﺪ ﺳﺎل اﺧﻴﺮ ..... ﻧﮕﺮش. ﻫﺎﻳﻲ. ﻛﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺷﻜﻞ ﻣﻲ. ﮔﻴﺮﻧﺪ ﺑﺮ روی. ﻧﮕﺮش ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺗﺠﺎری و. تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر رفتار خرید مصرف کنندگان alvchmk4.rozblog.com/post/440‎Cachedﺗﺎﺛﯿﺮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه در ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﺎم و ﻧﺸﺎن ﺗﺠﺎری ﻣﻔﯿﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . ﻃﺒﻖ اﯾﻦ ﺗﺌﻮری ﻫﺪف اوﻟﯿﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت. ... های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده…[PDF] 4 . وﻳﮋه ﻧﺎم و ﻧﺸﺎن ﺗﺠﺎری .... کننده ...[PDF] 16 . ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف اﺛﺮ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ارزﯾﺎ .... بطور سنتی وفاداری مشتریان در شرایط رفتار چندگانه خرید تعریف .... ارزش ویژه مارک ... لیست مقالات ISI ترجمه شده مرتبط با مدیریت بازاریابی www.bargozideha.com/.../d4jhpr7s-لیست-مقالات-ISI-ترجمه-شده-مرتبط-با-مدیریت-بازاریابی‎Cached Similarاثرات تبلیغات و نامهای تجاری چندگانه در افکار مصرف کننده و رفتار خرید ... مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری.