اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمان ­ ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله ای اساسی برای سازمان ­ ها و از جمله بانک ­ ها (بویژه با ورود بخش خصوصی) تبدیل گردیده است که با توجه به وضعیت موجود، ضعف در این زمینه باعث کاهش سهم بازار و سودآوری آن ­ ها خواهد شد. با توجه به این مسئله مدیریت ارتباط با مشتری می­تواند یک راه ­ کار مناسب باشد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان و مدیران بانک صادرات مشهد می­باشد که تعداد 200 نفر آن­ها با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و بر اساس روش توصیفی و از نوع  پیمایشی می­باشد که به شناسایی و اولویت­بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ا ...



لینک منبع :شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری www.docs.blogsky.com/1395/05/07/post-11155/‎Cached28 جولای 2016 ... پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون ... پرتال جامع علوم انسانی - شناسایی و اولویت بندی عوامل مطلوب و بررسی ... www.ensani.ir/fa/content/301148/default.aspx‎Cachedشناسایی و اولویت بندی عوامل مطلوب و بررسی شرایط موجود در پیاده سازی ... شرایط موجود و اولویت بندی عوامل مطلوب بر پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ... مناسب، مدیریت دانش و در اولویت آخر مولفه تمرکز بر مشتریان کلیدی بیشترین ... [PDF] دریافت www.ensani.ir/storage/Files/20120329101649-2053-22.pdf‎Cached Similar29 مارس 2012 ... مس ئله مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راهکار ... ارائه شده، به شناس ایی عوامل کلیدی موفقیت مدیرت ... پس از شناسایی عوامل کلیدی. شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی پروژه مدیریت ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=95324‎Cached Similarسپس با مرور انواع دسته بندی های عوامل کلیدی موفقیت / شکست موجود در ادبیات مدیریت ... کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ... اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات ... www.noormags.ir/.../اولویت-بندی-عوامل-کلیدی-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-خدمات-بیمه-های-عمر‎Similarسعید صحت,زهره دهدشتی شاهرخ,بابک اویسی ; مجله: تازه های جهان بیمه ; فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 ; شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت ... www.civilica.com/Printable-FIMD01_007=شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-موثر-بر-استقرار-موفقیت-آمیز-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRMد...‎Cached Similarنسخه قابل چاپ خلاصه مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در رسانه های اجتماعی - گواهی پذیرش مقاله در ... بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM)) در ... marketingarticles.ir/.../873-بررسی-عوامل-موثر-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری--CRM))-در-بانک-ملی-شعب-شهر-تهران.html‎Cached Similarدر دنیای کنونی وجود رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هر کسب وکار است ... شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ... اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات ... ganj.irandoc.ac.ir/articles/509959‎Cached Similarپس از شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه عمر، جهت درک میزان اهمیت هر یک از آنها به اولویت بندی این عوامل با توجه به نظر کارشناسان ... عوامل کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر www.parsmodir.com/db/marketing/crm2.php‎Cached Similarشناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM. ... اولویت بندی و تعیین الگوی روابط ابعاد کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان است. عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری - الی گشت www.eligasht.com/.../عوامل-کلیدی-موفقیت-در-مدیریت-ارتباط-با/‎Cached Similar Rating: 5 - 2 votes 26 ا کتبر 2015 ... عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری شامل تمرکز بر ... برخی CRM را به عنوان یک رویکرد مدیریتی می دانند؛ که شامل شناسایی، جذب، توسعه و حفظ ارتباط موفق ... توان عوامل مؤثر در پیاده سازی CRM را در چهار بعد زیر دسته بندی کرد: .... اطلاعات مشتریان از قبیل نیازها و اولویت های آنان بوسیله یک سیستم ...