اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی همراه با پرسش نامه 127 صفحه چکیده: ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی ( کیفیت ادراک شده، آگاهی، تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری می شود .با توجه به تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارز ...



لینک منبع :بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد ... arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشدبررسی-عوامل-مؤث-3/‎Cached17 مه 2016 ... بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان. استاد راهنما: دکترسید محمود شبگو منصف. استاد مشاور: دکترمهدی فدایی. 1392. بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان ... docs.blogsky.com/1395/05/22/post-27154/‎Cached12 آگوست 2016 ... پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی همراه با پرسش نامه 127 صفحه چکیده: ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت ... بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان ... filemofid.ir/بررسی-عوامل-مؤثر-بر-ارزش-ویژه-برند-مقص-3/‎Cached18 جولای 2016 ... بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان چکیده: ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی ... بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان filecell.avablog.ir/.../بررسی+عوامل+مؤثر+بر+ارزش+ویژه+برند+مقصد+گردشگری+استان+گیلان+‎Cached5 روز پیش ... پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی همراه با پرسش نامه 127 صفحه چکیده: ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت ... [XLS] لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub3/Azadegan/arshademodiryat.xls‎Cached Similar2, 2, خط مشی های تقسیم سود و تاثیراتشان بر ارزش سهام در بورس, محسن صمدزاده, دکتر ... 6, 6, بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر میزان سرمایه گذاری داخلی « تولیدات ... 16, 16, تاثیر آموزش ضمن خدمت بر افزایش کارآیی کارکنان در اداره دارایی استان .... رد وجهه ایران به عنوان یک مقصد گردشگری, حسن قنبری, دکتر بهرام رنجبریان, 1384. بررسی عوامل مثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان ... https://selz.ir/.../19149367-بررسی-عوامل-مثر-بر-ارزش-ویژه-برند-مقصد-گردشگری-استان-گیلان‎Cachedبا فرمت قابل ویرایش word - بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان. دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت. تعداد مشاهده: 102 مشاهده. پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان ... sgad-ba.smartfeed1.ir/...بررسی+عوامل+مؤثر...ارزش+ویژه+برند+مقصد+گردشگری+استان+گیلان/0‎Cachedپایان نامه توسعه گردشگری گیلان با تاکید بر پتانسیل های سرمایه گذاری خارجی ... بررسی عوامل موثر بر ایجاد ارزش ویژه برند در اموزش عالی - بررسی رابطه بین مولفه ... [PDF] 549 K tms.atu.ac.ir/article_72_9ca1b6a3248d59051ff7e9ecbab1f111.pdf‎Cachedﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮﻱ. ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﻳﻚ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻩ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﺍﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﺩ ﻭ. ﻣﺪﻝ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺭﻭﻱ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ... magiran.com: فصلنامه مدیریت بازرگانی ، شماره 22 www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=5646&Number=22‎Cached Similar23 ژوئن 2015 ... ... محصولات مواد غذایی اعم از محصولات لبنی، گوشتی و انجمادی در استان گیلان است. ... بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژه برند با تاکید بر ترفیع و ... به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان ... ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) پایان نامه بررسی تاثیر تداعی های برند بر اعتماد و وفاداری - کافه نیوز cafenews95.rozblog.com/.../پایان-نامه-بررسی-تاثیر-تداعی-های-برند-بر-اعتماد-و-وفاداری.html‎Cached7 آگوست 2016 ... thesis-m.4kia.ir/.../پایان-نامه-بررسی-عوامل-مؤثر-بر-ارزش-ویژه-برند/ پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان .