پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی همراه با پرسش نامه 128 صفحه چکیده: مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتر ...
بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ...
www.civilica.com/Paper-MAVC01-MAVC01_150=بررسی-تاثیر-مدیریت-دانش-KM-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRM-در-دانشگاه...Cachedمقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در
دانشگاه یزد, در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش ...
بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری
ganj.irandoc.ac.ir/articles/806505Cachedمدیریت دانش KM و مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دنیای رقابتی امروز به ابزاری
استراتژیک برای همه شرکت ها تبدیل شده اند. ما در این پژوهش به بررسی رابطه بین ...
M338- مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ...
parsproje.com/.../4638-m338-مقاله-ترجمه-شده-بررسی-تأثیر-مدیریت-دانش-در-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-crm-اثرات-واسطه-عوامل-سا...Cached
Similarمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در
واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ...
پایان نامه تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با ...
www.payanname.net/پایان-نامه-تاثیر-مدیریت-دانشkm-بر-موفقی/Cached24 ژوئن 2016 ... مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی ... در زمینه
مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود ...
CRM نرم افزار - نقش مدیریت دانش درارتباط با مشتری - ماندگار - فروش
mandegarcrm.com/Article/.../نقش-مدیریت-دانش-درارتباط-با-مشتریCachedمدیریت دانش مشتری در ارتباط با بهدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش .... ما چهار
پیشنهاد برای بهبود موفقیت آمیز فرآیندهای CRM توسط KM بر اساس مفاهیم کسب و
...
تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ...
jbmp.sbu.ac.ir/article/view/7178Cachedبنابراین مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش از جمله ابزارهای راهبردی برای همه ...
تاثیر این عوامل به همراه یادگیری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.
... KM Capabilities in CRM: Making Knowledge for, from and about Customers ...
اثر مدیریت دانش بر توفیق مدیریت ارتباط با مشتری: اثر واسطه ای ...
cio.ir/crm-km-effects/Cached
Similar Rating: 5 - 1 vote
13 سپتامبر 2015 ... اثر مدیریت دانش بر توفیق مدیریت ارتباط با مشتری: اثر واسطه ای ... عوامل دیگر (
قابلیت های KM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM ...
مدیریت دانش درارتباط با مشتری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/255759/مدیریت-دانش-درارتباط-با-مشتریCached
Similarدر این مقاله برآنیم که به تشریح نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری .... ما
چهار پیشنهاد برای بهبود موفقیت آمیز فرآیندهای CRM توسط KM بر اساس مفاهیم ...
بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان
isiarticles.com/article/1523Cached
Similarمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در
واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ...
[PDF] ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی
www.iausdj.ac.ir/research/DocLib10/.../p310.pdfCached
Similarﻦ ﺑﺮای ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ در ﺑﺎزار ﻛﺴﺐ و. ﻛﺎر. ﺑﺎﻳﺴﺘﻲ ﺑﻪ ﻓﺎﻛﺘﻮر ﻛﻠﻴﺪی دﻳ ... ﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ. ﻣﺸﺘﺮی. را. ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻲ.
ﻛﻨﻴﻢ . در ﻧﻬﺎﻳﺖ ﭼﺎرﭼﻮﺑﻲ ﺑﺮای اﺟﺮای ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی. اراﺋﻪ. ﻣﻲ دﻫﻴﻢ . واژه ﻫﺎی. ﻛﻠﻴﺪی. CRM. ،.
KM. ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﻣﺸﺘﺮی. ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ دا. ﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮی. ١. -. ﻣﻘﺪﻣﻪ. در اﻗﺘﺼﺎد ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ
داﻧﺶ ...