اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

اینجا یاب

در مورد هر چه می خواهید اینجا بیابید!

شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران

پایان نامه کارشناسی ارشد MBA گرایش بازاریابی همراه با پرسش نامه 165 صفحه چکیده:  با توجه به فضای رقابت جهانی و تغییر و تحولاتی که با شتاب در جهان امروز رخ می دهد، سازمان ها برای حفظ مشتریان خود باید دست به اقداماتی بزنند که شرایط را برای اثربخش تر کردن عملکرد سازمانی مهیا سازند. نگهداری و تقویت وفاداری مشتری در راستای محصولات یا خدمات یک شرکت، عموما نکته اصلی و مرکزی فعالیت های بازاریابی شده است. وفاداری مشتری، می­ تواند منجر به هزینه های بازاریابی پایین تر شود و مشتریان بیشتری را جذب کند. هدف این پژوهش بررسی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری مشتریان بنگاه ­های کوچک و متوسط در صنعت نرم افزاری ایران است. شناسایی این عوامل و میزان اثر آن ­ها بر وفاداری مشتریان، صاحبان این صنعت را جهت تدوین راه ­حل ­ها و استراتژی ­های مناسب  با هدف افزایش وفاداری مشتریان و نگ ...



لینک منبع :شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران

شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاههای کوچک و متوسط modiriyat6.ruzfa.ir/post/54‎Cachedشناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاههای کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران. استاد راهنما: دکتر سعید صحت. استاد مشاور: دکتر محمد جامعی مقدم. فروشگاه فایل های دانشجویی ماردین شناسایی عوامل موثر بر وفاداری ... igi.sellfile.ir/prod-511488-شناسایی+عوامل+موثر+بر+وفاداری+مشتریان+بنگاه+های+کوچک+و+متوسط+SME+در+صنعت+نرم+افزاری+ایران.ht...‎Cachedشناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط ... - خانه ahmadigonabad.ir/محصول-8935-شناسایی-عوامل-موثر-بر-وفاداری-م/‎Cached15 آگوست 2016 ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران. دسته: دسته‌بندی نشده ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME ... fileavval.ir/شناسایی-عوامل-موثر-بر-وفاداری-مشتریان/‎Cached9 آگوست 2016 ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد MBA گرایش ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه¬های کوچک و متوسط ... fileavval.ir/شناسایی-عوامل-موثر-بر-وفاداری-مشتریان-2/‎Cached9 آگوست 2016 ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه¬های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران بصورت ورد ودر ۱۴۵صفحه چکیده: با توجه به ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط ... docs.blogsky.com/1395/05/28/post-32740/‎Cached18 آگوست 2016 ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران. مرداد ۱۸, ۱۳۹۵ نظری بدهید ... پایگاه تخصصی ... موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد MBA - شریف یار sharifyar.com/subject-mba/‎Cached Similarدر این بخش فهرست موضوعات پایان نامه های رشته MBA که در سال های اخیر در دانشگاه ... موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران ... ش‍ن‍اس‍ای‍ی‌ و ب‍ررس‍ی‌ ع‍وام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر اس‍ت‍رات‍ژی‍ه‍ای‌ ان‍ت‍خ‍اب‌ ت‍ک‍ن‍ول‍وژی‌ ه‍ای‌ خ‍ورش‍ی‍دی‌ ه‌ ... شناسایی و رتبه بندی موانع صادراتی بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) takdokhtar.ir/.../شناسایی+و+رتبه+بندی+موانع+صادراتی+بنگاه+های+کوچک+و+متوسط+SMEs+شهرستان+رشت+فایل+کده.html‎Cachedفایل کدهشناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه¬های کوچک و متوسط ( SME) در صنعت نرم افزاری ایران شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه¬های ... دانلود پایان نامه آماده ارشد مدیریت – پرینت لیزری,صحافی فوری,تایپ ... isotype.ir/?p=138‎Cached14 آگوست 2016 ... بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک .... شناسایی تنگناهای صادرات نرم افزار و راهکارهای برای رفع آن ... شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاههای کوچک و متوسط SME در صنعت نرم افزاری ... [XLS] حضوری 86 - سامانه مدیریت آموزش دانشکده - دانشگاه تهران ent-lms.ut.ac.ir:8080/.../لیست%20موضوعات%20پایان%20نامه-%20ارشد.xlsx‎Cached19, 18, مدل کسب و کار الکترونیک برای خدمات نرم افزاری از راه دور در ایران. 20, 19, شناسایی عوامل موثر بر رشد کسب وکارهای اینترنتی بنگاه به مشتری در ایران ‏ .... منابع اطلاعاتی مورد نیاز رشد شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در صنعت خودرو ... 48 , 47, "عوامل موثر در رشد بنگاههای صنعتی کوچک و متوسط تولید کننده پوشاک با ...